LOVE Sydney!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu LOVE Sydney!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu

LOVE Sydney!!!

Door: downunderdebbie

23 November 2010 | Australië, Sydney

Ik ben nu dagen in Sydney en ik vind het hier geweldig!! Ik heb de afgelopen 3 dagen lekker rondgelopen en op onderzoek uitgeweest. De eerste dag ben ik de winkelstraten gaan verkennen.... Gisteren ben ik rond gaan wandelen en ben ik in de Royal Botanic Gardens terecht gekomen. Het is werkelijk ongelofelijk hoe rustig en vredig het daar was, terwijl het midden in Sydney is. Ik heb daar een paar uur rondgewandeld en genoten van alles.
Vandaag ben ik meegeweest met een gratis wandeltour door Sydney. Erg leerzaam (dat op vakantie!), maar vooral er gezellig. Daarna ben ik naar de Chinese Garden of Friendship gegaan, ook erg mooi.
Ik hen net mijn tour naar de Bleu Mountains geboekt voor donderdag. Ik ga toch maar 1 dag, omdat ik ook naar de grotten wil en dat kan je niet op eigen gelegenheid doen als je geen auto hebt... Maar desalniettemin ga ik lekker genieten! Daarnaast ga ik zaterdag naar de Hunter Valley; Wine en Cheese Tasting Tour. Er is mij verteld dat de AUstralische wijn erg goed is, maar dat heb ik tot nu toe no g niet ervaren. Wil ik toch nog even meepakken. Oh ja, en ik heb net een ander hostel geboekt! Ik hoop dat het daar iets beter is, want deze is echt niet uit te houden. Ik ga nu 6 dollar per nacht meer betalen, maar heb het er ook voor over! Ik wil een fris bed, frisse douche en schone omgeving!!!!
Voor de rest ga ik de komende dagen Sydney verder verkennen; Hyde Park, Musea s, the Rocks, Maley, Sydney Tower en nog ff shoppen in Paddys Market!! Ik vermaak me de laatste week nog wel!
:( Mijn laatste week :`(

• 23 November 2010 - 08:09

Fenneke:

Ha Deb,

Klinkt super daar in Sydney en nog genoeg te zien volgens mij! Geniet van je laatste weekje en al het moois!

x Fenneke

• 23 November 2010 - 17:59

Marion:

he Deb wat vliegt de tijd nog maar een weekje!! Haal eruit wat er in zit, geniet er van! Liefs mama

• 24 November 2010 - 09:03

Oma Trees:

Geweldig meid dat je zoveel mooie dingen kunt bewonderen, geniet nog van deze laatste week.
    Liefs en kusjes van
    Oma

• 25 November 2010 - 08:36

Leontine:

Hey Deb,
    Pak nog even lekker de laatste zonnestraaltjes mee & geniet van je laatste weekje!
    Tot snel,
    Liefs Tine