Siteseeing Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu Siteseeing Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu

Siteseeing Sydney

Door: downunderdebbie

27 November 2010 | Australië, Sydney

Eindelijk ben ik in een nieuw hostel. Of beter gezegd: hotel. Het zijn dan wel gedeelde kamers, maar het is allemaal net iets luxer en vooral schoner!! Nadat ik ingechekt had, ben ik naar de Harbour Bridge gegaan. Daar heb ik de toren beklommen. Niet de brug zelf, want dat ik gewoon waanzinnig duur en vanuit de toren heb je ook een goed uitzicht. VErder kon ik mijn fototoestel meenemen en dat kan niet als je de brug beklimt.
Eergisteren ben ik naar de Bleu Mountains en de Lucas Cave gegaan. Het was een leuke toer, maar we hadden eigenlijk te weinig tijd om alles te doen. Helaas.... Maar ik heb wel genoten van al het moois! De volgende keer als ik ga (want ik ga zeker een keer terug!), ga ik op eigen gelegenheid, zodat ik alles in alle rust kan zien.
Gisteren ben ik met een duits meisje Sydney verder gaan verkennen. ZIj was net aangekomen en moe van de reis. Om een ergere jetlag te voorkomen, heb ik haar op sleeptouw meegenomen. We hebben de Sydney Tower beklommen (met een lift) en daar was een waanzinnig uitzicht! Veel foto's gemaakt natuurlijk. Gisteravond ben ik naar een voorstelling geweest in de Opera House. Dat moest ik gewoon een keer meemaken! Ik ben naar ballet gegaan. Normaal gesproken niet echt mijn ding, maar het was echt goed. Er zat zelf heel veel humor in. Super gewoon!!
Vandaag ben ik naar de HUnter Valley gegaan: kaas en wijn toer! WE begonnen rond 10 uur al aan de wijn.... Dat ging behoorlijk hard, vooral omdat het ook erg warm was vandaag. We hebben 3 verschillende locaties aangedaan en veeeel wijn geproefd. Ook hebben we chocola geproefd (Ook erg lekker!) DAarna zijn we kaas gaan proeven en ik denk toch dat de kazen in Nederland beter zijn, al was de blauwe kaas erg goed.
Morgen ga ik naar Manly (eiland) om nog even van de zon te genieten, want als het goed is blijft het nog 1 dag mooi weer.... Daarna regen, kan ik alvast een beetje wennen aan het weer in NEderland.
Mijn laatste 4 dagen gaan in, waarvan ik er 1 op het vliegveld en in het vliegtuig doorbreng. Ik ga nog even volop genieten en natuurlijk moet ik ook echt nog shoppen!! Ik heb besloten dat ik veel kleren hier weggooi (ze wassen hier alleen met koud water, dus al het wit is niet wit meer....) en dat ik dan extra kan shoppen! Ik ga op onderzoek uit voor UGGS, ik een hele klus ;)

• 27 November 2010 - 19:19

Semmie :

Lieve Pebbie.

Ik ben vandaag bij papa op het werk bij st klaasje geweest en heb een mooie sjoelbak gekregen!! Kunnecn we volgende wk gezellig sjoelen!

Ik kan je helaas niet mee ophalen omdat je snachts landt en ik dan nog lekker lig te slapen. Maar ik zie je do avond vast nog wel!!

Dikke x Semmie

• 29 November 2010 - 14:11

Denise:

Let it snow let it snow let it snow!!!
    Het sneeuwt hier hard!
    (Dus die Uggs komen goed van pas ;-) )