Laatste halte: Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu Laatste halte: Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu

Laatste halte: Sydney

Door: downunderdebbie

Blijf op de hoogte en volg

21 November 2010 | Australië, Sydney

De afgelopen dagen heeft het behoorlijk geregend in Byron Bay. Daarnaast was er schoolies; alle middelbare scholieren die hun diploma hebben gehaald komen naar Byron Bay om te feesten en te drinken. Tijd dus om echt te vertrekken en mijn verblijf in Byron Bay niet te verlengen. Het was wel erg leuk. Ik ben op het meest oostelijke puntje van Australie geweest en ben naar de vuurtoren geweest. Daarnaast heb ik veel opgetrokken met een Australisch meisje, die me ook heeft verteld in welke 'wijk' in Sydney ik moest verblijven.
Na alle regen ben ik gisteravond om 21.05 uur vertrokken uit Byron Bay om de nachtbus naar Sydney te nemen. Het was een lange reis, met niet al te veel slaap. Gelukkig was het hostel maar 300 meter lopen, dus dat scheelde. OOk schijnt hier de zon volop!!
Ik heb het hostel geboekt voor 3 nachten en daarna wil ik naar de Bleu Mountains. Dat is maar goed ook, want ik ben hier nu een dik uur en denk niet dat ik het langer vol zou houden dan 3 nachten. Een beetje chaos en niet al te netjes. Ik ga nu lekker Sydney verkennen en kijken wat ik de komende week hier ga doen. Ook bekijken of ik een dagtrip doe naar de Bleu Mountains of een paar dagen daar blijf.

  • 21 November 2010 - 15:58

    De Boontjes:

    Hoi hoi Debbie, je laatste halte alweer, maar het is toch nog een hele week, geniet van je laatste week, heel leuk dat we alles zo konden volgen van je reis!
    Groetjes Leon en Carli

  • 21 November 2010 - 18:49

    Oma Trees:

    Hoi Debbie,
    Ik ben benieuwd wat je van Sydney vind. De Bleu Mountains lijken me geweldig ik heb er bij Emma op de pc een paar foto's van gezien op internet. Het zou mooi zijn als je daar een paar dagen zou kunnen verblijven. Hier gaat alles goed. Ik vind het erg leuk om je verslagen te lezen. Emma heeft al twee foto's van je uitgeprint.
    die heb ik hier op de afdeling laten zien. veel plezier morgen met je trip naar de Bleu Mountains.

    groetjes Oma.xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australie, van Cairns naar Sydney

Recente Reisverslagen:

30 November 2010

Bye Bye Australie

27 November 2010

Siteseeing Sydney

23 November 2010

LOVE Sydney!!!

21 November 2010

Laatste halte: Sydney

18 November 2010

Bye, Bye Queensland.... Hi New South Wales..

Actief sinds 18 Okt. 2010
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 36557

Voorgaande reizen:

17 September 2019 - 08 Oktober 2019

Jordanië en Israël

11 September 2018 - 05 Oktober 2018

Namibië, Botswana en Zimbabwe

03 November 2017 - 29 November 2017

Laos & Cambodja

04 September 2016 - 30 September 2016

Japan

23 Maart 2015 - 05 Mei 2015

Ijsland, West-USA en West Canada

31 December 2012 - 20 Maart 2013

Nieuw Zeeland en Australie

20 Oktober 2010 - 02 December 2010

Australie, van Cairns naar Sydney

Landen bezocht: