Bye, Bye Queensland.... Hi New South Wales.. - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu Bye, Bye Queensland.... Hi New South Wales.. - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu

Bye, Bye Queensland.... Hi New South Wales..

Door: downunderdebbie

Blijf op de hoogte en volg

18 November 2010 | Australië, Byron Bay

Gisteren laatste dagje gehad in Brisbane. Het was heerlijk weer en we hebben lekker op de South Bank bij de Laggoon gelegen.
Vanochtend ben ik vroeg vertrokken richting Byron Bay. Om 8.15 uur te bus, zodat ik nog lekker van mijn dag kon genieten in Byron Bay. Helaas wat vertraging opgelopen.... De bus kreeg panne! We hebben een uur langs de snelweg gestaan, wachtend op een nieuwe bus.
eenmaal aangekomen in Byron Bay is het weer niet echt geweldig. Het is fris en de zon is weg :( Het was te verwachten, maar valt toch een beetje tegen als de de bus uitstapt. Maar dat mag de pret niet drukken! Ik zit in een goed hostel, vrij nieuwe en schoon! Erg belangrijk. De komende 2 dagen ga ik lekker genieten van het rustige dorpje en hopen op een zonnetje morgen op het strand. Daarna ga ik naar Sydney. Ik heb dan nog anderhalve week, maar wil ook naar de Bleu Mountains. Dat kan alleen vanuit Sydney.
Ik ga weer proberen foto's erop te zetten!

  • 18 November 2010 - 08:16

    De Boontjes:

    Hoi Debbie,
    Wat een leuke verhalen joh, je maakt veel mee, en ziet veel, geniet er lekker van en neem straks een zonnetje mee naar Nederland, veel plezier nog!!
    Liefs van Leon en Carli

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Australie, van Cairns naar Sydney

Recente Reisverslagen:

30 November 2010

Bye Bye Australie

27 November 2010

Siteseeing Sydney

23 November 2010

LOVE Sydney!!!

21 November 2010

Laatste halte: Sydney

18 November 2010

Bye, Bye Queensland.... Hi New South Wales..

Actief sinds 18 Okt. 2010
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 36539

Voorgaande reizen:

17 September 2019 - 08 Oktober 2019

Jordanië en Israël

11 September 2018 - 05 Oktober 2018

Namibië, Botswana en Zimbabwe

03 November 2017 - 29 November 2017

Laos & Cambodja

04 September 2016 - 30 September 2016

Japan

23 Maart 2015 - 05 Mei 2015

Ijsland, West-USA en West Canada

31 December 2012 - 20 Maart 2013

Nieuw Zeeland en Australie

20 Oktober 2010 - 02 December 2010

Australie, van Cairns naar Sydney

Landen bezocht: