Bye Bye Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu Bye Bye Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu

Bye Bye Australie

Door: downunderdebbie

Blijf op de hoogte en volg

30 November 2010 | Australië, Sydney

Mijn laatste avond in Australie is aangebroken :( De tijd is gevlogen, maar ik heb wel ontzettend genoten. De laatste dagen heeft het hier geregend, dat was wel jammer.
Ik heb net geprobeer mijn backpack in de pakken, maar dat is nog net echt succesvol... Ik heb al heel wat kleren weggegooid (wit wordt niet meer wit als je alleen maar met koud water kan wassen), maar toch past het niet. Gelukkig heb ik mijn sealbag, dus ik hoop dat het morgen wel past. Ik hoop niet dat ik moet betalen voor overgewicht...
Maar goed, over de afgelopen 6 weken:
Australie is een land van de nationale parken, regenwoud, waanzinnige natuurgebieden (vooral Whitsundays!), meestal mooi weer. en de vriendelijke mensen (iedereen vraagt hoe het met je is, ook al ben je in de supermarkt). Ook een land waarin je beseft dat het goedkoper is in Nederland en dat 2 uur autorijden reizen in Nederland eigenlijk helemaal niks is....
Daarnaast is Australie een land met veeeeeeel tatoeages!! veel alcohol drinkende mensen en natuurlijk de megavette (letterlijk) BBQ's.
Maar ik heb genoten! Ik vond het super leuk om elke keer een verslagje te tikken, zodat ik jullie al mijn verhalen kon vertellen en jullie ook een beetje mee kon laten genieten in het verre, koude Nederland ;) Bedankt voor alle berichtjes!!!
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het met iedereen is;
El, zijn jullie al klaar voor de grote reis?
Janou, is de kleine meid al goed aan het groeien? Ik hoop dat je bekken het nog even volhouden ;)
Fen, ik kom snel weer een keer Lars bewonderen!
Tine, al opgeknapt? en nog leuke mannen gespot in de afgelopen weken?!
Nina, je vakantiefotos' en verhalen! (en mannen?!)
Sas, jullie vakantiefoto's en verhalen!
Denise, groeit de kleine al goed?
En natuurlijk kan ik niet wachten tot ik Semmie weer zie ;)
Beits, gewoon weer lekker bijkletsen!!
de Boontjes, super leuk jullie reacties!
Mama, ben je Rody al beu? Of misschien alleen zijn haren ;) en ik kan niet wachten op de kookkunsten van papa donderdag!!
Als laatste wil ik Emma bedanken, zodat mijn oma mijn verslagen ook bij kon houden en de foto's die zijn uitgeprint! Super bedankt, ik vond het echt heel leuk om berichtjes te ontvangen van mijn oma!!

Tot snel in het veeels te koude Nederland.

p.s. ik denk nog steeds dat het niet goed is voor een mens om zover in temperatuur achteruit te gaan.... ;)

  • 30 November 2010 - 10:57

    Leontine:

    Hoi Deb,
    Veel succes morgen met het vol stouwen van je tas & een hele goede reis!
    Ik zou als ik jou was nog wel even een sneeuwschuiver kopen in de tax-free ;) Je zou hem zo maar eens nodig kunnen hebben hier, brrrr.
    Tot snel,
    X Tine

  • 30 November 2010 - 12:25

    Ellen:

    He Deb,
    hele goeie reis terug! Het is hier in Nederland inderdaad heel koud, maar wel mooi wit en winters met die sneeuw!
    Wij zijn inderdaad druk met de voorbereidingen voor de grote reis, onwijs veel zin in!!
    Tot de 17de,
    groetjes, Ellen

  • 30 November 2010 - 17:24

    Dirk, Fenneke & Lars:

    Ha Deb,

    We wensen je een hele goede terugreis! Hopelijk verloopt deze net zo voorspoedig als je hele reis!! Wij kijken in ieder geval ontzettend uit naar je verhalen! En Lars kijkt uit naar een dikke knuffel!
    We zien elkaar in ieder geval op het weekendje weg!

    x Dirk en Fenneke
    En een dikke knuffel van Lars

  • 30 November 2010 - 17:39

    Beits:

    Heb je dan even................haha.
    Goede terugreis en tot snel.

    Liefs Beits

  • 30 November 2010 - 18:37

    De Boontjes:

    Hey Debbie, Heel jammer natuurlijk dat het voorbij is maar zoals je zelf al aangaf, je gaat terug en waar je gelijk in hebt, wij vonden het ook hartstikke leuk om je verhalen en je foto's te volgen, en je gelooft het niet maar het gaat er nu echt van komen Denise en ik zijn een date Boontjes versus van Rossumpjes aan het plannen en het lijkt te gaan lukken in januari dan horen we graag al je verhalen! Hele goede terugreis en dikke vette kus van de Boontjes en Witje en Ceesje xxxxxx

  • 01 December 2010 - 19:27

    Oma Trees:

    Het zit er weer op meid, het was leuk om een beetje mee op reis te zijn. goede reis terug en tot snel.
    Liefs groetjes en kusjes van Oma

    ps.groetjes van Emma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australie, van Cairns naar Sydney

Recente Reisverslagen:

30 November 2010

Bye Bye Australie

27 November 2010

Siteseeing Sydney

23 November 2010

LOVE Sydney!!!

21 November 2010

Laatste halte: Sydney

18 November 2010

Bye, Bye Queensland.... Hi New South Wales..

Actief sinds 18 Okt. 2010
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 36539

Voorgaande reizen:

17 September 2019 - 08 Oktober 2019

Jordanië en Israël

11 September 2018 - 05 Oktober 2018

Namibië, Botswana en Zimbabwe

03 November 2017 - 29 November 2017

Laos & Cambodja

04 September 2016 - 30 September 2016

Japan

23 Maart 2015 - 05 Mei 2015

Ijsland, West-USA en West Canada

31 December 2012 - 20 Maart 2013

Nieuw Zeeland en Australie

20 Oktober 2010 - 02 December 2010

Australie, van Cairns naar Sydney

Landen bezocht: