Welkom in Australie! - Reisverslag uit Cairns, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu Welkom in Australie! - Reisverslag uit Cairns, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu

Welkom in Australie!

Door: downunderdebbie

Blijf op de hoogte en volg

24 Oktober 2010 | Australië, Cairns

Eergister ben ik in Australie aangekomen. De hele vlucht van Hong Kong naar Cairns heb ik heerlijk geslapen! We moesten er ook nog even uit in Brisbane, verrassing.... Natuurlijk werd ik eruit gepikt voor een drugscontrole. Terwijl ik in Caírns meteen door mocht lopen. Op het vliegveld ben ik luxe opgehaald en naar mijn hotel gebracht; 2 persoonsbed, eigen badkamer, zwembadje, full breakfast. Gister ben ik op zoek gegaan naar een hostel en ben in de Reef terecht gekomen. 's Avonds meteen een BBQ gehad. Erg gezellig, hele gezellige mensen! Ik deel de kamer met 5 mensen., maar er kunnen er 8 op. Leuke meiden, waarvan 1 uit ons kikkerlandje. Is toch wel makkelijk, aangezien mijn engels maar moeizaam op gang komt. Verder is het een prima hostel.
Vandaag ben ik naar een dorpje Kuranda geweest, met de trein. Daarna naar rainforestation. Op de foto gegaan met een koala en een babykrokodil. Veel dieren gezien, maar vooral veel regenwoud. Daarna ben ik in de skyrail geweest. Een kabelbaan hoog boven het regenwoud. Een heerlijke dag gehad, met heeeel veeel zon!!

morgen ga ik naar cape tribulaton. Voor een impressie moet je het maar eens googelen. daarna ga ik verder plannen.

Ik ben hier pas 3 dagen, maar weet nu al dat 6 weken veel te kort zijn-Komt vooral ook omdat het in het hostel erg gezellig is. Anderen vinden dat ook, en ik moet dus oppassen dat ik niet te lang blijf hangen. En anders moet ik gewoon nog een keer terug! Geen enkel probleem want het land bevalt me wel tot nu toe
Of toch niet.... Ik heb wel een hekel aan 1 ding in dit land!! Muggen!!! Ik blijk dus allergisch te zijn en zie er dan ook niet uit.vandaag ben ik bij de apotheek geweest en heb pillen gekregen voor de allergie. Ook heb ik een zalfje gehad voor de pijn. Ik hoop dat het een beetje snel over gaat, want mijn benen zijn helemaal opgezwollen en er zitten ook blaren op. Als ik ergens langs loop gaat het ook open en verdere details zal ik jullie besparen.

Volgende keer zal ik proberen foto's erop te zetten, ik ben nu even snel op de laptop van een kamergenootje aan het tikken.
Ik laat snel weer iets van me horen!!

  • 24 Oktober 2010 - 12:32

    Dirk, Fenneke & Lars:

    Ha Deb,

    Wauw, het klinkt echt allemaal super! Wat fijn dat je een goede reis hebt gehad en dat de eerste dagen zo gaaf zijn verlopen! Dit beleeft nog veel goeds voor de komende weken! Geniet ervan en succes met de strijd tegen de muggen :-)! Groetjes x Dirk, Fennek & Lars

  • 24 Oktober 2010 - 16:34

    Peter En Ellen:

    Lekker zuipen in het hostel klinkt goed. jammer van die muggen, hopelijk zitten die niet overal. psv heeft feijenoord met 10-0 afgedroogd, dus gefeliciteerd! En NEK :-) heeft trouwens ook gewonnen.
    Veel plezier,
    groetjes, Ellen en Peter

  • 25 Oktober 2010 - 17:43

    Semmie:

    Dikke kus!!!

    Ps. Pebbie, maak je mooie foto's van de beestjes?!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Australie, van Cairns naar Sydney

Recente Reisverslagen:

30 November 2010

Bye Bye Australie

27 November 2010

Siteseeing Sydney

23 November 2010

LOVE Sydney!!!

21 November 2010

Laatste halte: Sydney

18 November 2010

Bye, Bye Queensland.... Hi New South Wales..

Actief sinds 18 Okt. 2010
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 36539

Voorgaande reizen:

17 September 2019 - 08 Oktober 2019

Jordanië en Israël

11 September 2018 - 05 Oktober 2018

Namibië, Botswana en Zimbabwe

03 November 2017 - 29 November 2017

Laos & Cambodja

04 September 2016 - 30 September 2016

Japan

23 Maart 2015 - 05 Mei 2015

Ijsland, West-USA en West Canada

31 December 2012 - 20 Maart 2013

Nieuw Zeeland en Australie

20 Oktober 2010 - 02 December 2010

Australie, van Cairns naar Sydney

Landen bezocht: