Cape Tribulation - Reisverslag uit Cairns, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu Cape Tribulation - Reisverslag uit Cairns, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu

Cape Tribulation

Door: downunderdebbie

Blijf op de hoogte en volg

26 Oktober 2010 | Australië, Cairns

Gisteren heb ik een dagtour gedaan waar we op hele mooie plekken zijn geweest. Het noordelijkste puntje van Australie opgezocht. Het was super mooi allemaal.
Vandaag een lekkere relax dag. Ik ga lekker bij de lagoon liggen en genieten van het zonnetje! Verder heb ik vanochtend een duikcursus geboekt. Morgen start mijn eerste dag. Ik heb er ontzettend veel zin in en ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat.

Ik ga nu proberen een paar foto's op te zetten. Heb het nog nooit gedaan, dus als jullie niks terug kunnen vinden, dan is het dus niet gelukt....

Semmie, ik heb ook mooie foto's van dieren!! Dikke X

  • 28 Oktober 2010 - 07:35

    De Boontjes:

    Hey Debbie, verrassing de Boontjes op je site!!!Wat ben je toch een avonturierster joh, zit je helemaal aan de andere kant van de wereld, hartstikke leuk!
    Leuk dat je ons op deze manier op de hoogte kan houden!Nou inderdaad ik zie geen foto's dus is niet gelukt!! Volgende keer beter! We blijven je volgen, veel plezier en geniet ervan, dikke vette kussiess van de Boontjes envee!

  • 29 Oktober 2010 - 07:15

    Sas:

    ha deb,

    ow klinkt allemaal weer super lekker, ben jarloers en zou zo weer willen.
    ben echt heel beneuwd hoe je het duiken gaat vinden, kan bijna niet anders dan super gaaf. ik had tussen de duiken alleen altijd wel super koud heb jij dat ook.
    komt je engels al beetje op gang? en ow ja maak je over je duik toets niet druk ( deed ik wel) maar stelt uiteindelijk niet veel voor.
    geniet geniet want voor je weet is weer voorbij.
    ben beneuwd naar foto's

    groetjes sas
    ps kan je me toevoegen aan contactn lijst? ik krijg je mail niet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Australie, van Cairns naar Sydney

Recente Reisverslagen:

30 November 2010

Bye Bye Australie

27 November 2010

Siteseeing Sydney

23 November 2010

LOVE Sydney!!!

21 November 2010

Laatste halte: Sydney

18 November 2010

Bye, Bye Queensland.... Hi New South Wales..

Actief sinds 18 Okt. 2010
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 36539

Voorgaande reizen:

17 September 2019 - 08 Oktober 2019

Jordanië en Israël

11 September 2018 - 05 Oktober 2018

Namibië, Botswana en Zimbabwe

03 November 2017 - 29 November 2017

Laos & Cambodja

04 September 2016 - 30 September 2016

Japan

23 Maart 2015 - 05 Mei 2015

Ijsland, West-USA en West Canada

31 December 2012 - 20 Maart 2013

Nieuw Zeeland en Australie

20 Oktober 2010 - 02 December 2010

Australie, van Cairns naar Sydney

Landen bezocht: