Cape Tribulation - Reisverslag uit Cairns, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu Cape Tribulation - Reisverslag uit Cairns, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu

Cape Tribulation

Door: downunderdebbie

26 Oktober 2010 | Australië, Cairns

Gisteren heb ik een dagtour gedaan waar we op hele mooie plekken zijn geweest. Het noordelijkste puntje van Australie opgezocht. Het was super mooi allemaal.
Vandaag een lekkere relax dag. Ik ga lekker bij de lagoon liggen en genieten van het zonnetje! Verder heb ik vanochtend een duikcursus geboekt. Morgen start mijn eerste dag. Ik heb er ontzettend veel zin in en ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat.

Ik ga nu proberen een paar foto's op te zetten. Heb het nog nooit gedaan, dus als jullie niks terug kunnen vinden, dan is het dus niet gelukt....

Semmie, ik heb ook mooie foto's van dieren!! Dikke X

• 28 Oktober 2010 - 07:35

De Boontjes:

Hey Debbie, verrassing de Boontjes op je site!!!Wat ben je toch een avonturierster joh, zit je helemaal aan de andere kant van de wereld, hartstikke leuk!
    Leuk dat je ons op deze manier op de hoogte kan houden!Nou inderdaad ik zie geen foto's dus is niet gelukt!! Volgende keer beter! We blijven je volgen, veel plezier en geniet ervan, dikke vette kussiess van de Boontjes envee!

• 29 Oktober 2010 - 07:15

Sas:

ha deb,

ow klinkt allemaal weer super lekker, ben jarloers en zou zo weer willen.
    ben echt heel beneuwd hoe je het duiken gaat vinden, kan bijna niet anders dan super gaaf. ik had tussen de duiken alleen altijd wel super koud heb jij dat ook.
    komt je engels al beetje op gang? en ow ja maak je over je duik toets niet druk ( deed ik wel) maar stelt uiteindelijk niet veel voor.
    geniet geniet want voor je weet is weer voorbij.
    ben beneuwd naar foto's

groetjes sas
    ps kan je me toevoegen aan contactn lijst? ik krijg je mail niet