Lone Pine Koala Sanctuary - Reisverslag uit Brisbane, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu Lone Pine Koala Sanctuary - Reisverslag uit Brisbane, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu

Lone Pine Koala Sanctuary

Door: downunderdebbie

Blijf op de hoogte en volg

17 November 2010 | Australië, Brisbane

Eergisteren ben ik in Brisbane gearriveerd. De busreis is goed gegaan, het was maar 3 uurtjes. Ik zit op 10 minuten loopafstand van het centrum in een hostel. Bij aankomst wilde ik het centrum ingaan en kwam ik in de hal iemand tegen die ook net had ingecheckt. Het bleek een Nederlandse te zijn. Samen zijn we het centrum ingegaan en hebben we gekookt 's avonds. het was wel weer prettig om Nederlands te spreken na zo'n lange tijd.
Gisteren ben ik naar de Lone Pine Koala Sanctuary geweest in de buurt van Brisbane. Daar waren heel veel koala's, kangaroes, wallaby's en allerlei andere Australische dieren. Ik heb daar de hele dag rondgelopen en heb genoten! Veel foto's gemaakt. Gisteravond heb ik met een stel Duitsers zitten kaarten. Australie wordt overspoelt door Duitsers! Ik heb ook gehoord dat vanaf 1 januari nog maar een beperkt aantal reis-werk visums worden afgegeven voor Duitsland. In de hostels hoor je ook meer Duits praten als Engels. Maar ze zijn wel gezellig.
Vandaag gaan we een stadswandeling maken, door de Botanic Gardens en de southbank. Mijn laatste dagje in Brisbane. Tevens gaan ook vandaag mijn laatste 2 weken in..... Morgen vertrek in naar Byron Bay om daar nog even van het strand te genieten.

  • 17 November 2010 - 01:44

    :

    Ik heb geprobeerd om er foto's op te zetten, maar op de een of andere manier wil het hier in de bieb niet lukken. Zal het zo snel mogelijk weer proberen!

  • 17 November 2010 - 07:33

    Marion:

    geniet er nog lekker van hopelijk ga jehet redden met de tijd want de weken vliegen voorbij lig je nog een beetje op schema? Liefs van ons allemaal

  • 17 November 2010 - 08:16

    Denise En Martijn:

    Geniet er nog maar lekker van!!!!!!!!!
    Groetjes vanuit het frisse NL!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Australie, van Cairns naar Sydney

Recente Reisverslagen:

30 November 2010

Bye Bye Australie

27 November 2010

Siteseeing Sydney

23 November 2010

LOVE Sydney!!!

21 November 2010

Laatste halte: Sydney

18 November 2010

Bye, Bye Queensland.... Hi New South Wales..

Actief sinds 18 Okt. 2010
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 36539

Voorgaande reizen:

17 September 2019 - 08 Oktober 2019

Jordanië en Israël

11 September 2018 - 05 Oktober 2018

Namibië, Botswana en Zimbabwe

03 November 2017 - 29 November 2017

Laos & Cambodja

04 September 2016 - 30 September 2016

Japan

23 Maart 2015 - 05 Mei 2015

Ijsland, West-USA en West Canada

31 December 2012 - 20 Maart 2013

Nieuw Zeeland en Australie

20 Oktober 2010 - 02 December 2010

Australie, van Cairns naar Sydney

Landen bezocht: