Lone Pine Koala Sanctuary - Reisverslag uit Brisbane, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu Lone Pine Koala Sanctuary - Reisverslag uit Brisbane, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu

Lone Pine Koala Sanctuary

Door: downunderdebbie

17 November 2010 | Australië, Brisbane

Eergisteren ben ik in Brisbane gearriveerd. De busreis is goed gegaan, het was maar 3 uurtjes. Ik zit op 10 minuten loopafstand van het centrum in een hostel. Bij aankomst wilde ik het centrum ingaan en kwam ik in de hal iemand tegen die ook net had ingecheckt. Het bleek een Nederlandse te zijn. Samen zijn we het centrum ingegaan en hebben we gekookt 's avonds. het was wel weer prettig om Nederlands te spreken na zo'n lange tijd.
Gisteren ben ik naar de Lone Pine Koala Sanctuary geweest in de buurt van Brisbane. Daar waren heel veel koala's, kangaroes, wallaby's en allerlei andere Australische dieren. Ik heb daar de hele dag rondgelopen en heb genoten! Veel foto's gemaakt. Gisteravond heb ik met een stel Duitsers zitten kaarten. Australie wordt overspoelt door Duitsers! Ik heb ook gehoord dat vanaf 1 januari nog maar een beperkt aantal reis-werk visums worden afgegeven voor Duitsland. In de hostels hoor je ook meer Duits praten als Engels. Maar ze zijn wel gezellig.
Vandaag gaan we een stadswandeling maken, door de Botanic Gardens en de southbank. Mijn laatste dagje in Brisbane. Tevens gaan ook vandaag mijn laatste 2 weken in..... Morgen vertrek in naar Byron Bay om daar nog even van het strand te genieten.

• 17 November 2010 - 01:44

Ik heb geprobeerd om er foto's op te zetten, maar op de een of andere manier wil het hier in de bieb niet lukken. Zal het zo snel mogelijk weer proberen!

• 17 November 2010 - 07:33

Marion:

geniet er nog lekker van hopelijk ga jehet redden met de tijd want de weken vliegen voorbij lig je nog een beetje op schema? Liefs van ons allemaal

• 17 November 2010 - 08:16

Denise En Martijn:

Geniet er nog maar lekker van!!!!!!!!!
    Groetjes vanuit het frisse NL!