Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu

Noosa

Door: downunderdebbie

14 November 2010 | Australië, Noosa Heads

Eergister zijn we met een groepje van de whitsundays uit eten gegaan en daarna even de kroeg in. Dat was erg gezellig.
Gisteren heb ik een dagtour gehad in the Hinterland. Het was een hele leuke dag, waarin in weer veel heb gezien.
We zijn in eerste instantie naar de Eumundi markt geweest, waar allerlei leuke dingen zijn. Ik heb pas mijn tweede souverniertje gekocht, knap he?! Mijn eerste had ik al na 2 dagen gekocht, pandora bedeltje van een kangaroe (alleen verkrijgbaar in Australie). Gisteren heb ik iets voor Semmie gekocht. Ik had met mezelf afgesproken pas in Sydney iets te kopen, aangezien ik er anders mee moet sjouwen. Ik kon het echter niet laten liggen, maar hoe ik het nu verder mee moet nemen?!
Na de markt zijn we Kondailla falls national park gegaan. Heerlijk gewandeld naar een waterval en daarna een suasage sizzle lunch! Vervolgens zijn we naar een ander stadje gegaan om daarna naar mary cairncross reserve te gaan. Een stuk regenwoud waar we wallaby zijn gaan spotten. Het was erg rustig en we hebben dan ook best veel wallaby's gezien. De moeilijkheidsgraad ligt hem om ze op een foto te krijgen... Maar ik heb er een paar! Ik kan ze helaas nog niet erop zetten, aangezien dat bij deze computer niet kan.
Gister avond zijn
Vandaag wilde ik in Noosa gaan wandelen. Er zijn hele mooie wandelpaden en een national park, maar helaas laat mijn knie het afweten... Ik heb dus heel relaxed bij het zwembad gelegen, in het zonnetje. Het was vandaag errug warm, dus ben ook blij dat ik niet heb gewandeld. Nu begint het gelukkig wat af te koelen.
Morgen vertrek ik naar Brisbane. Ik heb mijn bus en hostel al geboekt en ben erg benieuwd. Ik hoor niet heel erg enthousiaste verhalen over Brisbane (had ook niet veel verwacht), dus ik denk dat het een kort verblijf wordt daar. We zullen zien!

• 14 November 2010 - 08:04

Dirk, Fenneke & Lars:

Hoi Deb,

Wat zie en doe je toch veel! Jammer, dat je knie het af en toe af laat weten! Maar zo'n dagje relaxen aan het zwembad is ook niet verkeerd! Geniet er nog van! Het is erg leuk om al je verhalen te lezen!!!! Liefs, Dirk en Fenneke en een dikke knuffel van Lars

• 14 November 2010 - 11:08

Oma Trees:

Hoi Debbie
    Semmy,Drnise en Martijn zijn gisteren geweest, het was erg gezellig.
    Jammer dat je zo'n last hebt van je knie, hopelijk word de pijn snel wat minder.
    fijne dag vandaag.
    Liefs Oma

• 14 November 2010 - 18:46

De Boontjes:

Hey Deb, wat zijn wij toch blij dat wij hier in Nederland zitten zeg met regen en wind en kou en dat we ook gewoon aan het werk zijn elke dag maar weer, je zal lekker in het zonnetje aan het rondreizen zijn in Australie, poeheeeee.
    Geintje he, meid geniet er van hoor, doeii groetjes van Leon en Carli en vee

• 15 November 2010 - 07:51

Ellen:

He Deb,

Wat klinkt het allemaal heerlijk en leuk! Door jouw zonnige verhalen krijg ik ook steeds meer zin in mijn eigen reis!!
    Balen van die knie, hopelijk gaat dat snel beter,
    groetjes, Ellen

• 15 November 2010 - 17:56

Beits:

Hey Deb,

Klinkt allemaal heerlijk. Geniet er nog van want hier zal het weer frisjes zijn als je terug komt, hi. Ben benieuwd wat je voro demmie hebt gekocht..scheelt dat je het nog maar 17 dgn moet mee sjouwen, haha.

Tot snel.

Liefs Beitske

• 17 November 2010 - 08:14

Pietje Semmie:

Lieve Pebbie.

Krijg ik dan een echte kangaroe?!?!

Dikke pietje Semmie