Magnetic Island was magisch!! - Reisverslag uit Townsville, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu Magnetic Island was magisch!! - Reisverslag uit Townsville, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu

Magnetic Island was magisch!!

Door: downunderdebbie

Blijf op de hoogte en volg

02 November 2010 | Australië, Townsville

Gisteren ben ik bij Magnetic Island geweest. Het was daar zo super mooi!! Ik ben naar de fort gelopen uit 2e wereld oorlog. Je had echt een geweldig uitzicht over het eiland. Verder waren er ook koala's in het wild en dat was echt fantastisch! Ik heb daarna lekker rondgelopen op horshoe bay en vervolgens de bus gepakt naar picnic bay. Ik was daar de enige en dat was wel heel speciaal. Alleen lopen over het strand en alleen de vogels en het water horen.... Even helemaal alleen op de wereld. Was wel lekker om zo'n dagje te hebben, na het drukke Cairns en voor het drukke Airlie Beach. Bij terugkomst bij de hostel bleek ik een Nederlandse kamergenoot erbij te hebben. Hij reist samen met zijn oostenrijkse vriendin. Toch even lekker om Nederlands te babbelen. Maar toen ik ging koken (niet hoogstaand, gewoon noodles), bleken er 6 andere Nederlande meiden te zijn. Erg leuke avond gehad, waar we vooral over GTST hebben gehad.... We keken er allemaal niet na, maar nadat ik het nieuws van Anthony Kamerling (ze zitten hier al lang) had verteld, bleven we over het onderwerp GTST praten. Al met al erg gezellig, maar vandaag moet ik mijn Engels weer helemaal ophalen.
Vandaag doe ik een dagje Townsville. er is hier niet zo heel veel te beleven, maar dat is ook wel lekker. Ik kom net terug van het grote Reef Aquarium. Dat was wel heel mooi. Ook heb ik zieke schildpadden gezien en zo.
Zometeen ga ik naar het strand. NIet om te zonnen, maar om de kroeg in te gaan. Over 2 uurtjes begint de Melbourne Race en dat is het helemaal hier. Het leven ligt dan ook even stil (behalve in de kroegen) zeggen ze. Ik ben benieuwd! MOrgen ga ik richting Airlie Beach reizen. Ik heb me door de Nederlandse meiden al helemaal voor laten lichten; waar ik NIET moet slapen (ivm kakkerlakken) en wat ik vooral wel moet doen. Ik ben erg benieuwd.

Ikben in een internetcafe nu en hoop dat ik veel foto's erop kan zetten!

  • 02 November 2010 - 08:28

    Carli En Leon:

    Hoi Deb, wat maak je een fantastische reis joh! Wat een mooie foto's, ik kan snappen dat je er graag nog eens terug gaat!! Geniet van alles, meid!! Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Townsville

Australie, van Cairns naar Sydney

Recente Reisverslagen:

30 November 2010

Bye Bye Australie

27 November 2010

Siteseeing Sydney

23 November 2010

LOVE Sydney!!!

21 November 2010

Laatste halte: Sydney

18 November 2010

Bye, Bye Queensland.... Hi New South Wales..

Actief sinds 18 Okt. 2010
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 36539

Voorgaande reizen:

17 September 2019 - 08 Oktober 2019

Jordanië en Israël

11 September 2018 - 05 Oktober 2018

Namibië, Botswana en Zimbabwe

03 November 2017 - 29 November 2017

Laos & Cambodja

04 September 2016 - 30 September 2016

Japan

23 Maart 2015 - 05 Mei 2015

Ijsland, West-USA en West Canada

31 December 2012 - 20 Maart 2013

Nieuw Zeeland en Australie

20 Oktober 2010 - 02 December 2010

Australie, van Cairns naar Sydney

Landen bezocht: