Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu

Airlie Beach

Door: downunderdebbie

Blijf op de hoogte en volg

04 November 2010 | Australië, Airlie Beach

Gisteren ben ik met de bus van Townsville naar Airlie Beach vertrokken. Het was een busreis van bijna 4 uur, maar het leek heel lang te duren. Was niet zo prettig dus en ik was ook helemaal lam toen ik aankwam. Van Nederlandse meiden had ik gehoord dat ik bij Nomads moest gaan slapen omdat het daar goed eruit zag. Eenmaal aangekomen, bleek dat ook echt zo te zijn!! Het is net een klein vakantiepark, met allemaal huisjes. Ik slaap in een huisje met 7 andere meiden. In die huisjes zitten 2 douches, heel prettig. Maar alles is nog zo nieuw! Nomads is pas sinds een paar weken open en daardoor is het nog heeel prettig om hier te verblijven. Erg prettig, vooral als je bedenkt dat het hier enorm slecht weer is. Gisteren hebben we heel veel regen gehad, flinke stortregen. De voorspelling is dat het de komende 3 weken op de oostkust blijft regenen :( maar aan de andere kant zeggen ze ook dat de weersvoorspellingen er altijd naast zitten....
Maar goed, gisteren ben ik met 2 Nederlandse meiden en een Engelse jongen boodschappen gaan doen en hebben we gezellig samen gekookt. Vervolgens hebben we 4 liter goedkope wijn opgedronken. Ongelooflijk dat ze zulke goedkope troep durven te verkopen! Maar na een para glaasjes proef je het gelukkig niet meer. Het was heel gezellig, ik had het idee dat je op de camping zat, onder een afdakje voor de regen. Is weer eens wat anders ;)
Vandaag hadden ze ook slecht weer voorspelt en daarom had ik niks gepland. Ik ben samen met iemand een rondje Airlie Beach gaan lopen. Daar waren we ook zo mee klaar. Airlie Beach is 2 straten... Maar ik heb wel een tocht over de Whitsunday Islands geboekt!! Morgen ga ik voor 3 dagen en 2 nachten op een zeilboot genieten! (en maar hopen dat het weer goed is. De voorspellingen voor de komende 3 dagen zijn in ieder geval het beste voor de komende 7 dagen...)
Ik heb er ontzettend veel zin in en ben erg benieuwd. Ik zal ontzettend veel foto's maken en ze op de site zetten.
Verder heb ik vandaag enorm relaxed gedaan! Ik heb een boek gelezen, wat in een hangmat gelegen, wat geslapen en wat gekletst. Heerlijk zo'n dagje niks doen.
Gisteren waren mijn eerste 2 weken voorbij, maar ik heb het idee dat er al veel meer voorbij zijn. Heerlijk gevoel dat ik er nog 4 heb!

  • 04 November 2010 - 16:13

    Nick:

    Leuk te horen dat alles goed gaat!! ben alleen bennieuwt met wie je naar airlie beach bent gegaan. Je zei namelijk iemand:p die engelsman....? veel plezier nog de komende 4 weken..

    Nick

  • 04 November 2010 - 20:37

    Sas:

    wat regen!!!!!
    ik ga op de naar de 40 graden in krugerpark
    meis klinkt allemaal super, weet niet of ik je mails nog kan lezen voor je terug bent, maar anders heel veel plezier en zeker fraseraandoen!

    liefs sas
    en nick wat bterfefd mannen gaat ze natuurlijk alleen aan ons vertellen hahahha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Australie, van Cairns naar Sydney

Recente Reisverslagen:

30 November 2010

Bye Bye Australie

27 November 2010

Siteseeing Sydney

23 November 2010

LOVE Sydney!!!

21 November 2010

Laatste halte: Sydney

18 November 2010

Bye, Bye Queensland.... Hi New South Wales..

Actief sinds 18 Okt. 2010
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 36539

Voorgaande reizen:

17 September 2019 - 08 Oktober 2019

Jordanië en Israël

11 September 2018 - 05 Oktober 2018

Namibië, Botswana en Zimbabwe

03 November 2017 - 29 November 2017

Laos & Cambodja

04 September 2016 - 30 September 2016

Japan

23 Maart 2015 - 05 Mei 2015

Ijsland, West-USA en West Canada

31 December 2012 - 20 Maart 2013

Nieuw Zeeland en Australie

20 Oktober 2010 - 02 December 2010

Australie, van Cairns naar Sydney

Landen bezocht: