Whitsunday Islands - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu Whitsunday Islands - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu

Whitsunday Islands

Door: downunderdebbie

Blijf op de hoogte en volg

07 November 2010 | Australië, Airlie Beach

Ben net terug van mijn 3 daagse zeil toer bij de Whitsundays. Ik heb echt een super tijd gehad. Awesome! zouden de Ozi's zeggen.
Ik heb echt 3 dagen genoten! We hadden een hele leuke groep aan boord, met zo'n 25 mensen. Daarnaast was er een crew van 5 mensen, die ervoor gezorgd hebben dat we zo'n leuke tijd hadden. We zijn naar een aantal eilanden geweest, onder andere whitheaven beach. De naam zegt het al, het was prachtig! We hebben dolfijnen en schildpadden gezien. We hebben ook geluk gehad met het weer, de hele dag volle zon! Ik heb wel een mooi kleurtje gekregen, al zeg ik het zelf ;)
Het was wel elke dag vroeg op (6 uur), maar dan hadden we ook lekker lang de tijd om te genieten van al het moois. Daarnaast heb ik de afgelopen 3 dagen ook geweldig gegeten ;) beter als de instant noodels en pasta's die ik normaal eet.....
Ik zet meteen wat foto's erop en dan kunnen jullie een beeld krijgen.
Morgen vertrek ik naar Hervey Bay. Van daaruit ga ik naar Fraser Island. Ik heb net eeen toer daar geboekt, samen met een Ierse die ik op de boot heb leren kennen. Daarna gaan we naar Noosa voor een 'reunie' met de andere helft van de boot.
Maar eerst ga ik vanavond gratis bier drinken met een deel van de mensen op de boot en de bemanning!!

  • 07 November 2010 - 14:27

    Denise En Martijn:

    Ziet er mooi uit!!! Lekker genieten!!!
    Iets beter dan het regenachtige Domburg waar wij nu zitten, haha.

    Groetjes!

  • 07 November 2010 - 14:30

    Semmie:

    Lieve Pebbie.
    Ik ben nu ook op vakantie.
    Lekker dansen en knutselen met Koos konijn!!!!
    Dikke kus!

  • 07 November 2010 - 14:31

    Denise:

    Ps. Waar heb je je postsleutel gelaten?!

  • 08 November 2010 - 12:48

    De Boontjes:

    Hey Deb, wat een mooie foto's en wat een heerlijk weer, wij hebben hier lekker ouderwetse Hollandse nattigheid en wind hahaha geniet er van Debbie, liefs van de Boontjes envee

  • 09 November 2010 - 08:31

    Pap En Mam:

    Kijk even naar je mail (belangrijk)
    Verder veel plezier!!!!!

  • 11 November 2010 - 09:29

    Nina:

    He Deb,

    Klinkt echt helemaal super zeg! Lekker relaxen. En jij hebt gewoon nog dikke 3 weken.. Ik ben inmiddels al weer in mn werkritme. Zuid Afrika was ook super, echt mooie dingen gezien. Veel plezier nog en tot je volgende bericht!

    groetjes Nina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Australie, van Cairns naar Sydney

Recente Reisverslagen:

30 November 2010

Bye Bye Australie

27 November 2010

Siteseeing Sydney

23 November 2010

LOVE Sydney!!!

21 November 2010

Laatste halte: Sydney

18 November 2010

Bye, Bye Queensland.... Hi New South Wales..

Actief sinds 18 Okt. 2010
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 36551

Voorgaande reizen:

17 September 2019 - 08 Oktober 2019

Jordanië en Israël

11 September 2018 - 05 Oktober 2018

Namibië, Botswana en Zimbabwe

03 November 2017 - 29 November 2017

Laos & Cambodja

04 September 2016 - 30 September 2016

Japan

23 Maart 2015 - 05 Mei 2015

Ijsland, West-USA en West Canada

31 December 2012 - 20 Maart 2013

Nieuw Zeeland en Australie

20 Oktober 2010 - 02 December 2010

Australie, van Cairns naar Sydney

Landen bezocht: