Hervey Bay/ Fraser Island - Reisverslag uit Noosaville, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu Hervey Bay/ Fraser Island - Reisverslag uit Noosaville, Australië van downunderdebbie - WaarBenJij.nu

Hervey Bay/ Fraser Island

Door: downunderdebbie

Blijf op de hoogte en volg

12 November 2010 | Australië, Noosaville

Vandaag ben ik aangekomen in Noosa. Het is weer heeerlijk weer en ik zit in een super hostel, flachbackers. Het is nieuw (Sinds mei) en het is nog zo netjes en schoon!!

De afgelopen dagen zijn erg druk geweest. Na een enorme kater ben ik vertrokken uit Airlie Beach en na 12 en een half uur 'bussen' aangekomen in Hervey Bay. Gisteren zijn we teruggekomen uit Fraser Island. We zijn daar 2 dagen geweest en het was echt genieten! De eerste dag hadden we super goed weer en de tweede dag wat regen, maar ik denk dat ik al heel veel geluk heb gehad! Fraser Island is een eiland van zand, zand en zand. Verder groeit er op dat zand een regenwoud. Daarnaast zijn er ook slangen, spinnen, lizzards (schrijf je dat zo?) en nog heelveel andere enge beesten! Ik heb me gedragen als een held en heb heerlijk gewandeld en genoten. De eerste dag hebben we het scheepswrak gezien, gezwommen in een meer en naar uiktijkpunt gegaan. De tweede dag hadden we een wandelingvan 5 km, waarvan 2 km door de duinen. Omdat ik enorm last van mijn knie heb (volgende keer laat ik hem thuis, heb er alleen maar last van...) heb ik die nietr gelopen. In plaats daarvan heb ik het eiland verder verkend vanuit een vliegtuigje. Dat was heel leuk, alleen jammer dat het niet zonnig was. Dan had ik het beter kunnen zien.
Verder was het eten erg goed in Fraser, de bedden waren wat minder. Ik mis Nederland nog echt niet, maar mijn bedje wel.
Na alle drukke dagen blijf ik nu 3 dagen in Noosa. Ik heb net een toer geboekt voor morgen en ga naar de markt, een uitkijkpunt en nog iets. Ben het even kwijt...

Vandaag met de auto meegereden naar Noosa en vanaf hier ga ik weer alleen verder richting het zuiden. Ik ga weer even in het zonnetje liggen en daarna een wandeling maken langs het strand.

Wat heb ik toch een saai en vervelend zwaar leven ;)

  • 12 November 2010 - 18:26

    Marion:

    He Deb,wat heb ik met jou te doen zeg echt een saai en vervelend leven blij dat ik mag werken haha, nee hoor super dat jij het zo geweldig hebt trouwens wel heeel dapper met die enge beesten moet er niet aan denken! Geniet er nog lekker van je zit al over de helft! Liefs van ons en Rootje

  • 13 November 2010 - 17:31

    Oma Trees:

    hoi Dabbie

    Wat een geweldig land waar jij bent. Badankt voor je mooie kaart, die heb ik vandaag gekregen. De foto's op de site zijn echt geweldig.Een heleboel beestjes daar, je bent met recht een ware held, knap hoor.

    Hahaha wat heb je het toch enorm zwaar daar.

    Veel plezier nog,
    Liefs en kusjes van Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Noosaville

Australie, van Cairns naar Sydney

Recente Reisverslagen:

30 November 2010

Bye Bye Australie

27 November 2010

Siteseeing Sydney

23 November 2010

LOVE Sydney!!!

21 November 2010

Laatste halte: Sydney

18 November 2010

Bye, Bye Queensland.... Hi New South Wales..

Actief sinds 18 Okt. 2010
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 36539

Voorgaande reizen:

17 September 2019 - 08 Oktober 2019

Jordanië en Israël

11 September 2018 - 05 Oktober 2018

Namibië, Botswana en Zimbabwe

03 November 2017 - 29 November 2017

Laos & Cambodja

04 September 2016 - 30 September 2016

Japan

23 Maart 2015 - 05 Mei 2015

Ijsland, West-USA en West Canada

31 December 2012 - 20 Maart 2013

Nieuw Zeeland en Australie

20 Oktober 2010 - 02 December 2010

Australie, van Cairns naar Sydney

Landen bezocht: